On Thursday 21 April 2022 22:10, Karl Ove Hufthammer wrote:
tilstanden til KDE (som no eigentleg heller bør kallast Plasma + program frå KDE) på nynorsk er rimeleg bra.
Omtrent alle andre steder jeg har sett omtales det som KDE/Plasma, ikke «Plasma with KDE programs». Jeg mener man bør vurdere KDE/Plasma da det er et innarbeidet begrep som ikke trenger nærmere oversettelse for at man skal forstå hva det er.