ons, 14.07.2004 kl. 19.43 skrev Karl Ove Hufthammer:
Path står i fellesordlista oppført med «sti, søkesti, filsti», som er greitt nok (sjølv synest eg «adresse» ofte passar like bra). Skal me bruka same ordet (altso «stig») i teikneprogramsamanheng òg?
Jeg har oversatt «path» til «bane» i gimp (bokmål), siden det er i utstrakt bruk i grafisk sammenheng allerede (bl.a. photoshop).