On Mon, 2005-02-14 at 20:43 +0100, Petter Reinholdtsen wrote:
Tja. jeg er enige i at formatene bør være like, men vet ikke helt hvordan jeg skal begrunne hvilke av dem som bør velges.
Begrunnelsen bør formuleres på engelsk og legges inn på URL:http://sources.redhat.com/bugzilla/show_bug.cgi?id=73.
Hva med "having sought advice from relevant national standards bodies, which have failed to reach agreement, we have decided to propose the following ...
which happens to agree with the Norwegian version of Windows"?
(Siste bare hvis dere er enige med meg om at vi skal følge Windows.)