Fredag 28. januar 2005 12:51 skreiv Axel Bojer:
Men rent språklig klinger «sertifikateier» eller «sertifikathaver» best i mine ører ...
«Sertifikat(inne)haver» er for det meste *ikkje* den sertifikatet vart utferda til («certificate subject»). Eksempelvis er det titusenvis av nettbankkundar som «innehar» sertifikatet til nettbanken sin.
Men der kan man altså åpne for misforståelser, mener flere. For å få et ord alle er enige om er det mulig «den sertifiserte» er et minste felles multiplum?
Eg trur heller du meiner noko i retning av ein språklig analogi av «største fellesfaktor». Minste felles multiplum hadde vore noko sånt:
den sertifikerte sertifikateigarsubjektobjektinnehaverpersonentiteten
Og det trur eg ikkje vil slå heilt an.