* Terance Edward Sola terance@lyse.net [2005-07-02]:
Kommer over «CD's» en del og lurte på om det finnes èn korrekt måte å skrive dette på norsk. Har vel brukt CD-er og CDer til nå. Er dette diskutert før? (Har rota litt rundt i arkivene.)
Det riktige er CD-er.
Hans