Kommer over «CD's» en del og lurte på om det finnes èn korrekt måte å skrive dette på norsk. Har vel brukt CD-er og CDer til nå. Er dette diskutert før? (Har rota litt rundt i arkivene.)
Skål
* Terance Edward Sola terance@lyse.net [2005-07-02]:
Kommer over «CD's» en del og lurte på om det finnes èn korrekt måte å skrive dette på norsk. Har vel brukt CD-er og CDer til nå. Er dette diskutert før? (Har rota litt rundt i arkivene.)
Det riktige er CD-er.
Hans
Hans F. Nordhaug skreiv:
Har vel brukt CD-er og CDer til nå. Er dette
diskutert før? (Har rota litt rundt i arkivene.)
Det riktige er CD-er.
Og eg kan legga til at dette står nemnt i dei språklege retningslinjene, under avsnittet «Forkortingar»:
http://i18n.skolelinux.no/retningslinjer.html
*Bruk* retningslinjene. Det er det dei er der for.
lør, 02,.07.2005 kl. 09.27 +0200, skrev Karl Ove Hufthammer:
Hans F. Nordhaug skreiv:
Har vel brukt CD-er og CDer til nå. Er dette
diskutert før? (Har rota litt rundt i arkivene.)
Det riktige er CD-er.
Og eg kan legga til at dette står nemnt i dei språklege retningslinjene, under avsnittet «Forkortingar»:
http://i18n.skolelinux.no/retningslinjer.html
*Bruk* retningslinjene. Det er det dei er der for.
Notert :-)