Håvard Korsvoll skrev:
Vi prøver oss med IRC-møte førstkomande mandag igjen. Møtet er klokka 18.00 (norsk tid) og vil føregå på #spell-norwegian på irc.debian.org.
Informasjon om møtet og møteplan finn du på: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306
Jeg vil prøve at være der.
Jacob