Hei
Vi prøver oss med IRC-møte førstkomande mandag igjen. Møtet er klokka 18.00 (norsk tid) og vil føregå på #spell-norwegian på irc.debian.org.
Informasjon om møtet og møteplan finn du på: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306
Håvard
Håvard Korsvoll skrev:
Vi prøver oss med IRC-møte førstkomande mandag igjen. Møtet er klokka 18.00 (norsk tid) og vil føregå på #spell-norwegian på irc.debian.org.
Informasjon om møtet og møteplan finn du på: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306
Jeg vil prøve at være der.
Jacob
[Håvard Korsvoll]
Vi prøver oss med IRC-møte førstkomande mandag igjen. Møtet er klokka 18.00 (norsk tid) og vil føregå på #spell-norwegian på irc.debian.org.
OK. Jeg satser på å bli med.
On 3/10/06, Håvard Korsvoll korsvoll@gmail.com wrote:
Hei
Vi prøver oss med IRC-møte førstkomande mandag igjen. Møtet er klokka 18.00 (norsk tid) og vil føregå på #spell-norwegian på irc.debian.org.
Informasjon om møtet og møteplan finn du på: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306
Vil berre minne om møtet i kveld. Det verkar som wiki.debian.org er nede for augneblinken, så eg referer møteplanen her:
* Status for bygging av pakker * Status for ordkorrekturen * Effekten av pressemeldingen * Sende brev til språkrådet/dokumentasjonsprosjektet om tilgang på ord? o Axel har laget et utkast tidligere, kan/skal det brukes/flikkes på? * Hvilke oppgaver skal prioriteres, hvilken rekkefølge? o Hvilke felt i «filformat.html» er viktigst, hva skal endres? o Hvor detaljert skal vi gå inn på grammatiske angivelser? o Skal vi droppe alle gramatiske oppføringar inntil vidare? * Hvilke tekniske forbedringer trenger vi? o Automatisk innlegging av ulike former, a la bil -> biler, bilen osv? o Ulike tekniske forbedringer, nevnt på hjemmesiden? o Innsending av nye ord for annen/tredje ... gang, kan det skriptes? o Nettside med status over framgangen til ordlista og ordoppslag.
Eg kan ta på meg å logge møtet og samanfatte eit referat.
Håvard