onsdag 7. august 2002, 14:25, skrev Eivind Tagseth : | * Axel Bojer axelb@start.no [020807 12:15]: | > Er det noen som forstår dette? | | Jada, fullt forståelig dette. | | > «If this icon is pressed, the created select statement of the SQL Query | > in the current column is expanded by the parameter DISTINCT.» | | «Hvis dette ikonet trykkes, vil den genererte select-setningen i | SQL-spørringen i gjeldene kolonne expanderes med parameteren DISTINCT.» | | (sånn rått og brutalt oversatt) | | > Dette er hva jeg foreløpig fikk ut av setningen: | > «Trykker du på dette ikonet, så vil setningen i SQL-spørringen i | > gjeldende kolonne ekspanderes med parameteret «DISTINCT»». | | Grei denne, men informasjonen om at det var en select-spørring forsvant.
Det var fordi jeg ikke visste hva det er. Nå har jeg føyd det til:
«Trykker du på dette ikonet, så vil den genererte select-setningen i SQL-spørringen i gjeldende kolonne ekspanderes med parameteren DISTINCT.».
Takk!
Axel