===== Original Message From Petter Reinholdtsen pere@hungry.com ===== Og nå begynner det å se ganske bra ut. Mye mindre svensk tekst der nå. :)
[KEH] He he ... Regner med å "ta resten" iløpet av dagen. Mangler også en "intens" spellcheck før alt er ok.
Men pass på at du får overført dine oversettelser inn i siste versjon av KDE. Jeg antar Gaute kan bistå deg der.
[KEH] OK - ja , her må jeg ha noe bistand da jeg ikke har gjort dette før.
</knut erik>