===== Original Message From Petter Reinholdtsen pere@hungry.com ===== Og nå begynner det å se ganske bra ut. Mye mindre svensk tekst der nå. :)
[KEH] He he ... Regner med å "ta resten" iløpet av dagen. Mangler også en "intens" spellcheck før alt er ok.
Men pass på at du får overført dine oversettelser inn i siste versjon av KDE. Jeg antar Gaute kan bistå deg der.
[KEH] OK - ja , her må jeg ha noe bistand da jeg ikke har gjort dette før.
</knut erik>
Måndag 3. februar 2003 14:24 skreiv Knut Erik Hollund:
===== Original Message From Petter Reinholdtsen pere@hungry.com =====
Men pass på at du får overført dine oversettelser inn i siste versjon av KDE. Jeg antar Gaute kan bistå deg der.
[KEH] OK - ja , her må jeg ha noe bistand da jeg ikke har gjort dette før.
Det skal me fiksa, berre sei frå når du er ferdig med denne versjonen. Noteedit er ikkje med i KDE, men det er viktig å koma à jour med nyaste versjon likevel.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes