Først: Takk til begge. Dinest: Sjå nedanfor. Den 09.02.2017 15:56, Tom Grydeland skreiv:
On 2017-02-08, at 21.18, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com wrote:
[Kolbjørn Stuestøl]
Kva bør "color fidelity" omsetjast med? Etter det eg har forstått er dette eit uttrykk for kor nøyaktig eller balansert eit kamera kan oppfatte fargar. Førebels har eg brukt «fargepresisjon», men veit ikkje om dette er dekkande.
Kjenner ikke uttrykket selv, men min første tanke er 'fargeintensitet', selv om det ikke stemmer så godt med det du beskriver.
Nei, det blir helt feil :-)
“Fidelity” (http://www.dictionary.com/browse/fidelity bet nr 6) betyr “troverdighet” eller “nøyaktighet” mot originalen ved kopiering eller gjengivelse. Sånn sett er det et underlig begrep å bruke om et kamera i isolasjon.
Hvordan er ordet brukt i sin opprinnelige sammenheng?
(Ordet er brukt i Brukarinnstillingar -> Fargestyring i GIMP versjon 2.9 som er forløparen til 2.10). Det er ikkje definert. Truleg rekna som eit kjent uttrykk. Er brukt som eitt av to val i menyen "Color Managed Display" -> "Optimizing soft-proofing for:" og i "Soft-Proofing" -> "Optimizing soft-proofing for:". Det andre valet er i begge tilfella "Speed". Den første menyoppføringa gjeld omforming av bilde frå ein fargemodell til den som er vald brukt i GIMP. Den andre er omforming frå fargemodellen brukt i GIMP til å vise på skjermen korleis bildet blir sjåande ut i papirutskrift. Dvs. så nær som råd er. Det er også ein knapp for å velje kva farge fargane som kjem utanom fargeområdet skal vise.
Hva med 'fargefølsomhet’?
Det er heller ikke rett.
Ser Google og Bing translate foreslår 'fargegjengivelse', hvilket heller ikke virker ille. Det er vel det en snakker om når det gjelder TV, hvor god fargegjengivelse TV-en har.
Etter mine begreper det beste av konsise oversettelser, selv om det mangler nyansen man oppnår ved å si “_presisjon_ i fargegjengivelse”.
Som vanleg er det trongt om plassen i menyar, så kanskje «fargepresisjon» kjem nærast. Ser at også dette blir brukt i omtale av TV-apparat. Sjølvsagt er eg open for andre utspel. Dette er ikkje mitt fagområde, så eg takkar for all hjelp. Helsing Kolbjørn
Petter Reinholdtsen
--T _______________________________________________ i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no