On ty , 2001-12-18 at 23:44, Herman Robak wrote:
Den ser veldig lovende ut, synes jeg (har bare kjørt en kort starttest på Win98 selv). For meg virket SSH-innlogging nogenlunde rett ut av boksen. Lite kryptisk som må skrives, få menyer å rote seg bort i.
De av oversetterne som til daglig sitter på Windows- maskiner kan ta en titt på TortoiseCVS:
http://www.wincvs.org/TortoiseCVS/index.shtml
Last den ned, og sjekk om den duger til praktisk CVS-ing mot «developer»! Si hva dere synes!
Det var dette eg var redd, finn feilen url:http://developer.skolelinux.no/cgi-bin/cvsweb/
Har du sett korleis windows-desktoppen ser ut hos enkelte folk? Kor interessert er vi i å få inn 'Mine filer' og mus~1.txt osv i cvs?