on. den 25. 05. 2022 klokka 10.15 (+0200) skreiv Eivind Tagseth:
Eller når man skal opprette et slikt diskbilde i utgangspunktet:
# dd if=/dev/zero of=/tmp/litendisk bs=1M count=10 # mount -o ro /tmp/litendisk /mnt/ NTFS signature is missing. Failed to mount '/dev/loop12': Ugyldig argument The device '/dev/loop12' doesn't seem to have a valid NTFS. Maybe the wrong device is used? Or the whole disk instead of a partition (e.g. /dev/sda, not /dev/sda1)? Or the other way around? # losetup /dev/loop23 /tmp/litendisk # mkfs.ext3 /dev/loop23 # losetup -d /dev/loop23 # mount -o ro /tmp/litendisk /mnt/
litt off-topic, men du kan gjere `mkfs.ext3 /tmp/litendisk` direkte
Det er mulig GUI-verktøy skjuler denne forskjellen i begreper, slik at det sånn sett er mindre relevant, men det kan være dumt å bestemme seg for en terminologi som begrenser muligheten til å skille de fra hverandre.
ja, eg er einig i det, og eg meinte ikkje at eit "loop device" skal kallast ei "biletmontering".
derimot tenkjer eg at ein ikkje treng snakke om tekniske detaljar i botnen med mindre det er relevant. i dei opprinnelege tekstene Karl Ove nemnte synest eg ikkje det verka som det var naudsynt. der var det betre å snakke om den overordna operasjonen.
i dei få tilfella der ein treng å snakke om losetup(8) med vener, er det sannsynlegvis like greit å snakke om "loop-eining".