Den 09.02.2022 10:46, skreiv Øystein Steffensen-Alværvik:
Android er jo bygd opp av både open kjeldekode frå «Android Open Source Project» («AOSP»), samt Google sine proprietære løysingar (dette gjeld for så vidt også Chrome).
Det er vel AOSP som må koma fyrst. Andre og meir velrøynde omsetjarar kan sikkert svara på kvifor me ikkje har eit nynorskprosjekt for AOSP, men eg mistenkjer at det er slik eg skriv: Miljøa er for små (rett meg viss eg tek feil). Me treng at td. Mållaget sjølv tilset omsetjarar som jobbar med nynorsk, kvensk og samiske språk på fulltid. AOSP bør vera ein grei stad å byrje, tenkjer eg.
Helsing Eivind