Lars Risan wrote:
Synes dette er et godt forslag.
Håvard Korsvoll wrote:
På denne første samlinga er eg ikkje så opptatt av å fokusere for mykje på sjølve omsetjingsarbeidet. Eg håpar å få med fleire enn dei som jobbar med omsetjing i Skulelinux. Det er jo aktive miljø som jobbar med Moilla-programma, Ubuntu, Gnome, Mandriva og kanskje andre. Viss vi klarer å få med alle, så er det eit unikt høve til å orientere kvarandre om det vi jobbar med og få til betre samarbeid.
Kanskje vi kan få nokon til å lage seminar eller ei lita forelesning om omsetjingsarbeidet. Det kan vere grunnlag for diskusjon om korleis vi bør organisere arbeidet betre.
Jeg skrev en kritisk artikkel til hvordan Canonical oversetter programmer vha "Rosetta", og fikk en del kommentarer, som alle bekreftet at Rosetta er en håpløs tjeneste. Jeg kunne godt snakke om det, men det er selvfølgelig helt håpløst å begynne en slik samling med å kritisere Canonical/Ubuntu/Rosetta. Så på et vis er det nok best at jeg holder kjeft. Og så lenge Ubuntu-norge lar Skolellinux ta seg av KDE, så er ikke Rosetta noe problem for KDE.
Eg trur heller ikkje det er noko lurt å starte med ein slik seksjon. Eg tenkte meir i retning av å presentere det ein sjølv jobbar med. Så kan ein etterkvart få nokon til å seie litt om kva som skjer med omsetjingane når dei reiser rundt i kodebasane til dei ulike distribusjonane.
Eg trur det er få som har oversikt over korleis koden blir distribuert rundt omkring i prosjekta. Auka kunnskap om det vil kanskje hjelpe oss med å organisere oss betre.
Men selv om jeg holdet kjeft (!), så er det kanskje viktig at en slik samlinger ikke bruker for mye tid på "organisering", for det kan lett føre til uenighet, og at mye arbeid koker bort i organisatorisk kål. Tror derfor det er viktig å bare etablere et minimum av felles standarder/nettsider/ressurser, og så la gruppene få lov til å være forskjellige, der de vil det. Mulig at samlingen derfor bør fokusere ganske tett på prakisk oversetting.
Ja, vi må sjølvsagt ha rom til reint omsetjingsarbeid. Men det viktigaste med samlinga er å møte folk og få inspirasjon.
Luere litt på hvile andre miljøer som er aktive. Skjer det for eksempel noe GNOME-oversetting utenfor Ubuntu, og derved utenfor Rosetta? Eller er Rosetta "upstream" for GNOME på norsk?
Eg veit det er ein del som er med på denne lista. Eg håpar at nokre av dei kan gje lyd frå seg i denne tråden.
- Håvard