Hei lista
Eg er med på utvklarsamlinga i Narvik som einaste omsetjar i skulelinux. Eg tenkjer at vi eigentleg bør ha ei eiga samling for omsetjarar. Eg vil gjerne prøve å få dette til. Skulelinux har ein del pengar som vi har fått frå departementet som vi kan bruke på slike samlingar. Så det vi treng er nokon som er villege til å arrangere dei.
Eg håpar det er nokon her på denne lista som kan tenke seg å bidra litt med dette. Først og fremst treng vi ein stad å ha samlinga. Eg trur det beste er å arrangere den første samlinga i Osloområdet. Viss det er nokon som veit om ein god stad å vere så meld ifrå.
Samlinga bør vere for alle som jobbar med omsetjing av fri programvare i Norge. Slik at vi ikkje avgrensar oss til Skulelinux. Dessutan håpar eg det vil vere mogeleg å rekruttere ein del brukarar innanfor skuleverket som kan vere interessert i å forbetre omsetjinga av programma dei brukar.
Det eg håpar vi får til med ei slik samling er at vi kan få betre samarbeid mellom dei ulike omsetjargruppene i Norge. No er vi fleire grupper som jobbar separat utan så veldig mykje utveksling. Den mest samlande forumet er vel eigentleg denne lista.
Viss det er nokon som tenner på denne ideen så er det berre å gje lyd frå seg. Anten til denne lista eller direkte til meg.
Helsing Håvard
Lørdag 2. februar 2008, skrev Håvard Korsvoll:
Hei lista
Eg er med på utvklarsamlinga i Narvik som einaste omsetjar i skulelinux. Eg tenkjer at vi eigentleg bør ha ei eiga samling for omsetjarar.
Hva mener du skal foregå der? Jeg renger med vi burde oversette, men har du tenkt på noe mer?
Eg vil gjerne prøve å få dette til. Skulelinux har ein del pengar som vi har fått frå departementet som vi kan bruke på slike samlingar. Så det vi treng er nokon som er villege til å arrangere dei.
Eg håpar det er nokon her på denne lista som kan tenke seg å bidra litt med dette. Først og fremst treng vi ein stad å ha samlinga. Eg trur det beste er å arrangere den første samlinga i Osloområdet. Viss det er nokon som veit om ein god stad å vere så meld ifrå.
Hva med Drammen? En fin by og lett adkomst med tog fra flere kanter. Nasjonalt kompetansesenter for fri programvare holder til der. Kan det være verdt å spørre dem om de har tilgang til et egnet lokale som kan lånes til en slik samling?
Bjørn
Samlinga bør vere for alle som jobbar med omsetjing av fri programvare i Norge. Slik at vi ikkje avgrensar oss til Skulelinux. Dessutan håpar eg det vil vere mogeleg å rekruttere ein del brukarar innanfor skuleverket som kan vere interessert i å forbetre omsetjinga av programma dei brukar.
Det eg håpar vi får til med ei slik samling er at vi kan få betre samarbeid mellom dei ulike omsetjargruppene i Norge. No er vi fleire grupper som jobbar separat utan så veldig mykje utveksling. Den mest samlande forumet er vel eigentleg denne lista.
Viss det er nokon som tenner på denne ideen så er det berre å gje lyd frå seg. Anten til denne lista eller direkte til meg.
Helsing Håvard
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Bjørn Kvisli wrote:
Lørdag 2. februar 2008, skrev Håvard Korsvoll:
Hei lista
Eg er med på utvklarsamlinga i Narvik som einaste omsetjar i skulelinux. Eg tenkjer at vi eigentleg bør ha ei eiga samling for omsetjarar.
Hva mener du skal foregå der? Jeg renger med vi burde oversette, men har du tenkt på noe mer?
Eg vil gjerne prøve å få dette til. Skulelinux har ein del pengar som vi har fått frå departementet som vi kan bruke på slike samlingar. Så det vi treng er nokon som er villege til å arrangere dei.
Eg håpar det er nokon her på denne lista som kan tenke seg å bidra litt med dette. Først og fremst treng vi ein stad å ha samlinga. Eg trur det beste er å arrangere den første samlinga i Osloområdet. Viss det er nokon som veit om ein god stad å vere så meld ifrå.
Hva med Drammen? En fin by og lett adkomst med tog fra flere kanter. Nasjonalt kompetansesenter for fri programvare holder til der. Kan det være verdt å spørre dem om de har tilgang til et egnet lokale som kan lånes til en slik samling?
Uten at jeg kan love noe ennå kan jeg spørre om skolen vår er villige, det ville da blitt på Nesodden i så fall.
Hvordan er det med Blindern? Skolelinux har vel et kontor der ennå? Det er kanskje lite, men om vi spør kanskje det finnes en mulighet til å låne et passende rom?
Samlinga bør vere for alle som jobbar med omsetjing av fri programvare i Norge. Slik at vi ikkje avgrensar oss til Skulelinux. Dessutan håpar eg det vil vere mogeleg å rekruttere ein del brukarar innanfor skuleverket som kan vere interessert i å forbetre omsetjinga av programma dei brukar.
Det eg håpar vi får til med ei slik samling er at vi kan få betre samarbeid mellom dei ulike omsetjargruppene i Norge. No er vi fleire grupper som jobbar separat utan så veldig mykje utveksling. Den mest samlande forumet er vel eigentleg denne lista.
Viss det er nokon som tenner på denne ideen så er det berre å gje lyd frå seg. Anten til denne lista eller direkte til meg.
Ideen er god den :-) Jeg kunne altså ikke denne helga, men å møtes å oversette er en god ide.
Hilsen Axel
Axel Bojer wrote:
Bjørn Kvisli wrote:
Lørdag 2. februar 2008, skrev Håvard Korsvoll:
Hei lista
Eg er med på utvklarsamlinga i Narvik som einaste omsetjar i skulelinux. Eg tenkjer at vi eigentleg bør ha ei eiga samling for omsetjarar.
Hva mener du skal foregå der? Jeg renger med vi burde oversette, men har du tenkt på noe mer?
En ting jeg ser, etter å ha brukt KDE4 en liten stund, er endel feiloversettelser. En god plan ville vært å ha KDE4 oppe og se etter feil som bør rettes -- og rette dem :-)
-Axel
Bjørn Kvisli skreiv:
Lørdag 2. februar 2008, skrev Håvard Korsvoll:
Hei lista
Eg er med på utvklarsamlinga i Narvik som einaste omsetjar i skulelinux. Eg tenkjer at vi eigentleg bør ha ei eiga samling for omsetjarar.
Hva mener du skal foregå der? Jeg renger med vi burde oversette, men har du tenkt på noe mer?
På denne første samlinga er eg ikkje så opptatt av å fokusere for mykje på sjølve omsetjingsarbeidet. Eg håpar å få med fleire enn dei som jobbar med omsetjing i Skulelinux. Det er jo aktive miljø som jobbar med Moilla-programma, Ubuntu, Gnome, Mandriva og kanskje andre. Viss vi klarer å få med alle, så er det eit unikt høve til å orientere kvarandre om det vi jobbar med og få til betre samarbeid.
Kanskje vi kan få nokon til å lage seminar eller ei lita forelesning om omsetjingsarbeidet. Det kan vere grunnlag for diskusjon om korleis vi bør organisere arbeidet betre.
Det har tidlegare på lista vore ytra ynskje om ei betre felles nettside for omsetjing av fri programvare i Norge. Kanskje vi kan jobbe litt med det.
Dessutan så håpar eg å få rekruttert nye, spesiellt blant lærarar på skular som har teke ibruk skulelinux. Ole Anders meiner det er ein del interesse blant skulane på nordvestlandet som brukar skulelinux til å bidra med betre omsetjingar.
På den måten håpar eg det blir lettare å lære opp folk i bruk av det rammeverket som vi nyttar til omsetjing.
Håvard
Synes dette er et godt forslag.
Håvard Korsvoll wrote:
Bjørn Kvisli skreiv:
Lørdag 2. februar 2008, skrev Håvard Korsvoll:
Hei lista
Eg er med på utvklarsamlinga i Narvik som einaste omsetjar i skulelinux. Eg tenkjer at vi eigentleg bør ha ei eiga samling for omsetjarar.
Hva mener du skal foregå der? Jeg renger med vi burde oversette, men har du tenkt på noe mer?
På denne første samlinga er eg ikkje så opptatt av å fokusere for mykje på sjølve omsetjingsarbeidet. Eg håpar å få med fleire enn dei som jobbar med omsetjing i Skulelinux. Det er jo aktive miljø som jobbar med Moilla-programma, Ubuntu, Gnome, Mandriva og kanskje andre. Viss vi klarer å få med alle, så er det eit unikt høve til å orientere kvarandre om det vi jobbar med og få til betre samarbeid.
Kanskje vi kan få nokon til å lage seminar eller ei lita forelesning om omsetjingsarbeidet. Det kan vere grunnlag for diskusjon om korleis vi bør organisere arbeidet betre.
Jeg skrev en kritisk artikkel til hvordan Canonical oversetter programmer vha "Rosetta", og fikk en del kommentarer, som alle bekreftet at Rosetta er en håpløs tjeneste. Jeg kunne godt snakke om det, men det er selvfølgelig helt håpløst å begynne en slik samling med å kritisere Canonical/Ubuntu/Rosetta. Så på et vis er det nok best at jeg holder kjeft. Og så lenge Ubuntu-norge lar Skolellinux ta seg av KDE, så er ikke Rosetta noe problem for KDE.
Men selv om jeg holdet kjeft (!), så er det kanskje viktig at en slik samlinger ikke bruker for mye tid på "organisering", for det kan lett føre til uenighet, og at mye arbeid koker bort i organisatorisk kål. Tror derfor det er viktig å bare etablere et minimum av felles standarder/nettsider/ressurser, og så la gruppene få lov til å være forskjellige, der de vil det. Mulig at samlingen derfor bør fokusere ganske tett på prakisk oversetting.
Luere litt på hvile andre miljøer som er aktive. Skjer det for eksempel noe GNOME-oversetting utenfor Ubuntu, og derved utenfor Rosetta? Eller er Rosetta "upstream" for GNOME på norsk?
-lars
Det har tidlegare på lista vore ytra ynskje om ei betre felles nettside for omsetjing av fri programvare i Norge. Kanskje vi kan jobbe litt med det.
Dessutan så håpar eg å få rekruttert nye, spesiellt blant lærarar på skular som har teke ibruk skulelinux. Ole Anders meiner det er ein del interesse blant skulane på nordvestlandet som brukar skulelinux til å bidra med betre omsetjingar.
På den måten håpar eg det blir lettare å lære opp folk i bruk av det rammeverket som vi nyttar til omsetjing.
Håvard
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Lars Risan wrote:
Synes dette er et godt forslag.
Håvard Korsvoll wrote:
På denne første samlinga er eg ikkje så opptatt av å fokusere for mykje på sjølve omsetjingsarbeidet. Eg håpar å få med fleire enn dei som jobbar med omsetjing i Skulelinux. Det er jo aktive miljø som jobbar med Moilla-programma, Ubuntu, Gnome, Mandriva og kanskje andre. Viss vi klarer å få med alle, så er det eit unikt høve til å orientere kvarandre om det vi jobbar med og få til betre samarbeid.
Kanskje vi kan få nokon til å lage seminar eller ei lita forelesning om omsetjingsarbeidet. Det kan vere grunnlag for diskusjon om korleis vi bør organisere arbeidet betre.
Jeg skrev en kritisk artikkel til hvordan Canonical oversetter programmer vha "Rosetta", og fikk en del kommentarer, som alle bekreftet at Rosetta er en håpløs tjeneste. Jeg kunne godt snakke om det, men det er selvfølgelig helt håpløst å begynne en slik samling med å kritisere Canonical/Ubuntu/Rosetta. Så på et vis er det nok best at jeg holder kjeft. Og så lenge Ubuntu-norge lar Skolellinux ta seg av KDE, så er ikke Rosetta noe problem for KDE.
Eg trur heller ikkje det er noko lurt å starte med ein slik seksjon. Eg tenkte meir i retning av å presentere det ein sjølv jobbar med. Så kan ein etterkvart få nokon til å seie litt om kva som skjer med omsetjingane når dei reiser rundt i kodebasane til dei ulike distribusjonane.
Eg trur det er få som har oversikt over korleis koden blir distribuert rundt omkring i prosjekta. Auka kunnskap om det vil kanskje hjelpe oss med å organisere oss betre.
Men selv om jeg holdet kjeft (!), så er det kanskje viktig at en slik samlinger ikke bruker for mye tid på "organisering", for det kan lett føre til uenighet, og at mye arbeid koker bort i organisatorisk kål. Tror derfor det er viktig å bare etablere et minimum av felles standarder/nettsider/ressurser, og så la gruppene få lov til å være forskjellige, der de vil det. Mulig at samlingen derfor bør fokusere ganske tett på prakisk oversetting.
Ja, vi må sjølvsagt ha rom til reint omsetjingsarbeid. Men det viktigaste med samlinga er å møte folk og få inspirasjon.
Luere litt på hvile andre miljøer som er aktive. Skjer det for eksempel noe GNOME-oversetting utenfor Ubuntu, og derved utenfor Rosetta? Eller er Rosetta "upstream" for GNOME på norsk?
Eg veit det er ein del som er med på denne lista. Eg håpar at nokre av dei kan gje lyd frå seg i denne tråden.
- Håvard
ma., 04.02.2008 kl. 15.22 +0100, skrev Lars Risan:
Synes dette er et godt forslag.
Håvard Korsvoll wrote:
Bjørn Kvisli skreiv:
Lørdag 2. februar 2008, skrev Håvard Korsvoll:
Hei lista
Eg er med på utvklarsamlinga i Narvik som einaste omsetjar i skulelinux. Eg tenkjer at vi eigentleg bør ha ei eiga samling for omsetjarar.
Hva mener du skal foregå der? Jeg renger med vi burde oversette, men har du tenkt på noe mer?
På denne første samlinga er eg ikkje så opptatt av å fokusere for mykje på sjølve omsetjingsarbeidet. Eg håpar å få med fleire enn dei som jobbar med omsetjing i Skulelinux. Det er jo aktive miljø som jobbar med Moilla-programma, Ubuntu, Gnome, Mandriva og kanskje andre. Viss vi klarer å få med alle, så er det eit unikt høve til å orientere kvarandre om det vi jobbar med og få til betre samarbeid.
Kanskje vi kan få nokon til å lage seminar eller ei lita forelesning om omsetjingsarbeidet. Det kan vere grunnlag for diskusjon om korleis vi bør organisere arbeidet betre.
Jeg skrev en kritisk artikkel til hvordan Canonical oversetter programmer vha "Rosetta", og fikk en del kommentarer, som alle bekreftet at Rosetta er en håpløs tjeneste. Jeg kunne godt snakke om det, men det er selvfølgelig helt håpløst å begynne en slik samling med å kritisere Canonical/Ubuntu/Rosetta. Så på et vis er det nok best at jeg holder kjeft. Og så lenge Ubuntu-norge lar Skolellinux ta seg av KDE, så er ikke Rosetta noe problem for KDE.
Men selv om jeg holdet kjeft (!), så er det kanskje viktig at en slik samlinger ikke bruker for mye tid på "organisering", for det kan lett føre til uenighet, og at mye arbeid koker bort i organisatorisk kål. Tror derfor det er viktig å bare etablere et minimum av felles standarder/nettsider/ressurser, og så la gruppene få lov til å være forskjellige, der de vil det. Mulig at samlingen derfor bør fokusere ganske tett på prakisk oversetting.
Luere litt på hvile andre miljøer som er aktive. Skjer det for eksempel noe GNOME-oversetting utenfor Ubuntu, og derved utenfor Rosetta? Eller er Rosetta "upstream" for GNOME på norsk?
Rosetta er så absolutt ikke "upstream" for GNOME på norsk. Jeg har akkurat samme inntrykk av tjenesten som du beskriver over og har såvidt jeg vet ikke mottatt en eneste oversettelse eller oppdatering fra den kanten.
Ellers er vi et par stykker som jobber direkte i GNOME SVN med dette både for nynorsk og bokmål. Bidragsytere har kommet og gått og over tid er det vel en kjerne på 4-5 som har holdt det gående.
Vil gjerne stille på en slik samling hvis det passer.
Mvh Kjartan
Kjartan Maraas skreiv:
Ellers er vi et par stykker som jobber direkte i GNOME SVN med dette både for nynorsk og bokmål. Bidragsytere har kommet og gått og over tid er det vel en kjerne på 4-5 som har holdt det gående.
Eg vil gjerne skyta inn at eg har tenkt å vakna så smått til liv igjen så snart eg får linux-maskinen min på nett.
Tysdag 5. februar 2008 skreiv Kjartan Maraas:
Rosetta er så absolutt ikke "upstream" for GNOME på norsk. Jeg har akkurat samme inntrykk av tjenesten som du beskriver over og har såvidt jeg vet ikke mottatt en eneste oversettelse eller oppdatering fra den kanten.
Ellers er vi et par stykker som jobber direkte i GNOME SVN med dette både for nynorsk og bokmål. Bidragsytere har kommet og gått og over tid er det vel en kjerne på 4-5 som har holdt det gående.
Kva er mappa «gnome-i18n» i Skulelinux meint å vera til? So vidt eg kan sjå, er ho ikkje blitt oppdatert sidan 2006. Bør ho altso slettast?
sø., 10.02.2008 kl. 19.03 +0100, skrev Karl Ove Hufthammer:
Tysdag 5. februar 2008 skreiv Kjartan Maraas:
Rosetta er så absolutt ikke "upstream" for GNOME på norsk. Jeg har akkurat samme inntrykk av tjenesten som du beskriver over og har såvidt jeg vet ikke mottatt en eneste oversettelse eller oppdatering fra den kanten.
Ellers er vi et par stykker som jobber direkte i GNOME SVN med dette både for nynorsk og bokmål. Bidragsytere har kommet og gått og over tid er det vel en kjerne på 4-5 som har holdt det gående.
Kva er mappa «gnome-i18n» i Skulelinux meint å vera til? So vidt eg kan sjå, er ho ikkje blitt oppdatert sidan 2006. Bør ho altso slettast?
Ja, det kan den. Hvis noen ønsker å bidra er det bedre å kontakte noen med svn konto på svn.gnome.org for å få lagt inn endringer. Eventuelt bruke l10n produktet i GNOME bugzilla.
Mvh Kjartan
Måndag 11. februar 2008 skreiv Kjartan Maraas:
Ja, det kan den. Hvis noen ønsker å bidra er det bedre å kontakte noen med svn konto på svn.gnome.org for å få lagt inn endringer. Eventuelt bruke l10n produktet i GNOME bugzilla.
OK. Eg har no fjerna GNOME frå Skulelinux-SVN.
Er det andre program som òg bør fjernast? Det er sjeldan eg ser oppdateringar i filer utanom KDE og dei ulike programma eg set om.
* Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org [2008-02-11]:
Måndag 11. februar 2008 skreiv Kjartan Maraas:
Ja, det kan den. Hvis noen ønsker å bidra er det bedre å kontakte noen med svn konto på svn.gnome.org for å få lagt inn endringer. Eventuelt bruke l10n produktet i GNOME bugzilla.
OK. Eg har no fjerna GNOME frå Skulelinux-SVN.
Er det andre program som òg bør fjernast? Det er sjeldan eg ser oppdateringar i filer utanom KDE og dei ulike programma eg set om.
Bare du holder fingrene dine unna Debian Installer-filene, så kan du herje fritt for min del :-)
Hans
Måndag 4. februar 2008 skreiv Lars Risan:
Så på et vis er det nok best at jeg holder kjeft. Og så lenge Ubuntu-norge lar Skolellinux ta seg av KDE, så er ikke Rosetta noe problem for KDE.
Det er framleis nok av Rosetta-omsettingar av KDE-program, og desse vil halda fram med å overstyra våre offisielle omsettingar.
Er ein interessert i KDE (eller Linux generelt) på norsk, bør ein med andre ord halda seg langt vekke frå *buntu både no og i framtida.