Friday 27. May 2005 09:11, wrote Petter Reinholdtsen:
[Frode Jemtland]
En tanke: Burde noen (TM) sett på om vi bør samle slik type informasjon i et eget domene ? Det lar seg sikert gjøre å kjøpe for eksempel: i18n.no. Så kan man jo ha undersider både for nb og nn, eller gnome, kde og andre. Om man vil....
Hvilket problem vil et nytt domene løse? Hvorfor kan ikke i18n.skolelinux.no brukes?
Personlig tror jeg ikke et nytt domenenavn løser noe som helst, men kun øker utgiftsnivået og arbeidet med vedlikehold.
Er enig i det. Dette var et forsøk på å møtes på nøytral grunn. For oss som står i Skolelinux leiren er det ikke vanskelig å foreslå at alt skal ligge under skolelinux.no.
Alle deler ikke nødvendigvis det synet. Men hvis alle gjør det, så er det ikke noe som er bedre en at vi enes om et sted å ha ting.