torsdag 6. september 2001 22:28 skrev Kjetil Torgrim Homme:
Eg har[1] syntaksmerking på min svart/kvitt-skjerm. Emacs brukar då feit skrift, kursiv og understreking i staden for fargar. Ordet "syntaksmerking" er svært presist, men kan berre brukast når det faktisk er syntaks som er grunnlaget for fargekodinga. Ved andre høve (eg kan ikkje kome på nokon i farta) kan "fargekoding" vere fint å ha i bakhovudet.
Vel, jeg vil nå tro at hvis folk først kjører KDE så har de en fargeskjerm ;-)
[1] vel, hadde for 2 mnd sidan.
:-)