On Wednesday 15 April 2020 21:08, Karl Ove Hufthammer wrote:
Samtalane på IRC vert i utgangspunktet ikkje arkiverte/loggførte, utanom eventuelt av/hos kvar enkelte deltakar.
Jeg pleier å gå ut i fra at det logges av alle, til en hver tid. Det bør man gå ut i fra. Jeg gjør det selv, og har gjort det i 20 år.