On Wed, 2004-03-03 at 20:58, Karl Ove Hufthammer wrote:
Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200403031843.55336.axelb@skolelinux.no:
swap/swap space=mellomlager
Har òg hørt «veksle-».
kva heiter swap i Windows?
I Windows brukes en «sidevekslingsfil» til «virtuelt minne» eller for å «bruke harddisken som RAM.»
mvh Runar Ingebrigtsen