Nettopp. Eg har inntrykk av ein går vekk frå desse gamle uttrykka. Og det er òg fornuftig at dei inverse trigonometriske funksjonane brukar same notasjon (^-1) som andre inverse funksjonar. IMHO.
Ja, spesielt sidan ' n n ' sin x er ein etablert notasjon for (sin x) når n er eit positivt
heiltal. Men det går nok bra.