Hei!
I begynnelsen av desember fikk jeg noen til å legge inn en oversetting av KTorrent («extragear-network») på Skolelinx' SVN-tjener, men den er fortsatt ikke lagt inn hos KDE. Skal vi selv melde oversettinger inn hos KDE, eller gjøres det sentralt?
Hilsen
Alexander N. Sørnes