Thursday, May 1. b. 2008 17:06:56 čálii Kolbjørn Stuestøl:
Dette er kanskje utanomsnakk i denne samanhengen, men eg tar sjansen: Sidan de er inne på alt-koder og denslags. Er det noen som veit korleis ein skal legge til teikn fast på tastaturet i Windows. Eg manglar m.a. teikna « og ». Desse skulle eg gjerne hatt på tastane, t.d. saman med tastane <Alt> eller <Alt Gr>. Nå må eg bruke alt-kodane 0171 og 0187. Tastetrykk spart er tid tent. Det eg etterlyser er altså kvar eg kan finne tastaturtabellen i Windows og eventuelt korleis gjere tilføyingar/redigeringar.
Du kan bruke det samiske tastaturet i Windows, der ligger «-tegnet på AltGr-Shift V og » på AltGr-Shift B.
mvh, Børre Gaup