Er det noen som har fått til alt-koder på Linux, og da kanskje også vet hva som må til for å få dette til?
Jeg testet: http://www.korrekturavdelingen.no/K4SpesialtegnALTkoder.htm i OOo, men ingen reaksjon.
Kortversjon:
Prøv f.eks. å holde nede alt-tasten mens du skriver 0128 på det numeriske tastaturet, du bør da få et eurotegn i dokumentet. (Dette er selvsagt mer nyttig med sjeldnere tegn, men som eksempel).
Ville vært fint om dette virket :-)
Hilsen Axel
On tir, 2008-04-29 at 19:25 +0200, Axel Bojer wrote:
Er det noen som har fått til alt-koder på Linux, og da kanskje også vet hva som må til for å få dette til?
http://www.cl.cam.ac.uk/~mgk25/unicode.html
Det beste er kanskje å lage en keymap? Ellers bruker jeg kcharselect, f.eks. til å sette inn ellipsis … det gjelder bare å huske på at den ligger i tabell 32 :-) så det er litt tungvint for sjelden brukte tegn.
Prøv AltGr på tastaturet og se hva som er definert: €, µ, ¢ osv
Bjørn
� Steensrud wrote:
On tir, 2008-04-29 at 19:25 +0200, Axel Bojer wrote:
Er det noen som har fått til alt-koder på Linux, og da kanskje også vet hva som må til for å få dette til?
Takk, det får eventuelt vente til en stille og regnfylt dag uten andre gjøremål :-P
Det beste er kanskje å lage en keymap? Ellers bruker jeg kcharselect, f.eks. til å sette inn ellipsis … det gjelder bare å huske på at den ligger i tabell 32 :-) så det er litt tungvint for sjelden brukte tegn.
Jo, OOo har også en slik, og den er fyldig og god. Det får bli valget.
Prøv AltGr på tastaturet og se hva som er definert: €, µ, ¢ osv
Har prøvd, og det hjelper jo selvsagt ... skjønt det er mer :-)
Tar dette som en bekreftelse på at alt+kode slett ikke virker, eller kan virke, på Linux uten at man selv må fikle (ukjent hvor mye).
Hilsen Axel
Tysdag 29 april 2008 skreiv Axel Bojer:
Tar dette som en bekreftelse på at alt+kode slett ikke virker, eller kan virke, på Linux uten at man selv må fikle (ukjent hvor mye).
Det hørest ut som du meiner dette er ein mangel i Linux kontra Windows. Linux har berre *andre* tastebindingar for å skriva dei ulike teikna, som er ikkje er kopla til Windows-spesifikke teiknkodingar. Det er ikkje noko *problem* å skriva dei teikna; det er berre andre tastar ein skal trykka på.
On Tue, 2008-04-29 at 22:26 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Tysdag 29 april 2008 skreiv Axel Bojer:
Tar dette som en bekreftelse på at alt+kode slett ikke virker, eller kan virke, på Linux uten at man selv må fikle (ukjent hvor mye).
Det hørest ut som du meiner dette er ein mangel i Linux kontra Windows. Linux har berre *andre* tastebindingar for å skriva dei ulike teikna, som er ikkje er kopla til Windows-spesifikke teiknkodingar. Det er ikkje noko *problem* å skriva dei teikna; det er berre andre tastar ein skal trykka på.
den sida til Kuhn er kanskje litt fryktinngytande -- eigentleg er det einaste relevante for spørsmålet fylgjande utsnitt:
ISO 14755 defines a hexadecimal input method: Hold down both the Ctrl and Shift key while typing the hexadecimal Unicode number. After releasing Ctrl and Shift, you have entered the corresponding Unicode character. This is currently implemented in GTK+ 2, and works in applications such as GNOME Terminal, Mozilla and Firefox.
Tysdag 29 april 2008 skreiv Bjørn Steensrud:
Det beste er kanskje å lage en keymap? Ellers bruker jeg kcharselect, f.eks. til å sette inn ellipsis … det gjelder bare å huske på at den ligger i tabell 32 :-) så det er litt tungvint for sjelden brukte tegn.
gucharmap er uendelig mykje betre enn kcharselect¹. For øvrig kan du legga dei mest brukte teikna på panelet, då kcharselect òg finst som panelprogram.
¹ Men kcharselect i KDE 4 har blitt veldig brukbart.
[Axel Bojer]
Er det noen som har fått til alt-koder på Linux, og da kanskje også vet hva som må til for å få dette til?
Trodde dette var en ting Windows hadde arvet fra DOS-tiden, og ikke noe som finnes på linux?
Ville vært fint om dette virket :-)
Tallene er litt for knyttet opp mot bestemte tegnsett, og vil dermed ikke fungere på samme vis når en bytter tegnsett, sa jeg er ikke overbevist om at det er en dårlig ting at det ikke finnes på linux.
Vennlig hilsen,
Dette er kanskje utanomsnakk i denne samanhengen, men eg tar sjansen: Sidan de er inne på alt-koder og denslags. Er det noen som veit korleis ein skal legge til teikn fast på tastaturet i Windows. Eg manglar m.a. teikna « og ». Desse skulle eg gjerne hatt på tastane, t.d. saman med tastane <Alt> eller <Alt Gr>. Nå må eg bruke alt-kodane 0171 og 0187. Tastetrykk spart er tid tent. Det eg etterlyser er altså kvar eg kan finne tastaturtabellen i Windows og eventuelt korleis gjere tilføyingar/redigeringar. Helsing Kolbjørn Stuestøl
[Kolbjørn Stuestøl]
Dette er kanskje utanomsnakk i denne samanhengen, men eg tar sjansen: Sidan de er inne på alt-koder og denslags. Er det noen som veit korleis ein skal legge til teikn fast på tastaturet i Windows. teikna « og ». Desse skulle eg gjerne hatt på tastane, t.d. saman med tastane <Alt> eller <Alt Gr>.
Ut fra vanlig matematisk løsningmetode der man tar et problem og reduserer det til et problem med kjent løsning, vil jeg anbefale at du installerer Linux og programmet xkeycaps, og så bruker xkeycaps til å definere hvilken tast som skal generere « og ». :)
Har ingen ide til andre løsninger. :)
Vennlig hilsen,
*Kolbjørn Stuestøl:
Dette er kanskje utanomsnakk i denne samanhengen, men eg tar sjansen: Sidan de er inne på alt-koder og denslags. Er det noen som veit korleis ein skal legge til teikn fast på tastaturet i Windows. Eg manglar m.a. teikna « og ». Desse skulle eg gjerne hatt på tastane, t.d. saman med tastane <Alt> eller <Alt Gr>. Nå må eg bruke alt-kodane 0171 og 0187. Tastetrykk spart er tid tent. Det eg etterlyser er altså kvar eg kan finne tastaturtabellen i Windows og eventuelt korleis gjere tilføyingar/redigeringar.
Så vidt jeg vet finnes en MS Keyboard layout creator URL:http://www.microsoft.com/globaldev/tools/msklc.mspx. Så vidt jeg vet må du dog være administrator for faktisk å installere et nytt tastatur.
Thursday, May 1. b. 2008 17:06:56 čálii Kolbjørn Stuestøl:
Dette er kanskje utanomsnakk i denne samanhengen, men eg tar sjansen: Sidan de er inne på alt-koder og denslags. Er det noen som veit korleis ein skal legge til teikn fast på tastaturet i Windows. Eg manglar m.a. teikna « og ». Desse skulle eg gjerne hatt på tastane, t.d. saman med tastane <Alt> eller <Alt Gr>. Nå må eg bruke alt-kodane 0171 og 0187. Tastetrykk spart er tid tent. Det eg etterlyser er altså kvar eg kan finne tastaturtabellen i Windows og eventuelt korleis gjere tilføyingar/redigeringar.
Du kan bruke det samiske tastaturet i Windows, der ligger «-tegnet på AltGr-Shift V og » på AltGr-Shift B.
mvh, Børre Gaup
Petter Reinholdtsen skreiv: Ut fra vanlig matematisk løsningmetode der man tar et problem og reduserer det til et problem med kjent løsning, vil jeg anbefale at du installerer Linux og programmet xkeycaps, og så bruker xkeycaps til å definere hvilken tast som skal generere « og ». :) http://www.jwz.org/xkeycaps/ Har ingen ide til andre løsninger. :)
Robert Bauck Hamar skreiv: Så vidt jeg vet finnes en MS Keyboard layout creator URL:http://www.microsoft.com/globaldev/tools/msklc.mspx. Så vidt jeg vet må du dog være administrator for faktisk å installere et nytt tastatur.
Børre Gaup skreiv:
Thursday, May 1. b. 2008 17:06:56 čálii Kolbjørn Stuestøl:
Dette er kanskje utanomsnakk i denne samanhengen, men eg tar sjansen: Sidan de er inne på alt-koder og denslags. Er det noen som veit korleis ein skal legge til teikn fast på tastaturet i Windows. Eg manglar m.a. teikna « og ». Desse skulle eg gjerne hatt på tastane, t.d. saman med tastane <Alt> eller <Alt Gr>. Nå må eg bruke alt-kodane 0171 og 0187. Tastetrykk spart er tid tent. Det eg etterlyser er altså kvar eg kan finne tastaturtabellen i Windows og eventuelt korleis gjere tilføyingar/redigeringar.
Du kan bruke det samiske tastaturet i Windows, der ligger «-tegnet på AltGr-Shift V og » på AltGr-Shift B.
mvh, Børre Gaup
Takker for tipsa :-) . Har hatt planar lenge om å setje opp ein maskin med Linux, men det har førebels blitt med planane. Difor er ikkje løysinga til Petter aktuell førebels, men eg har tatt vare på tipset. Ser ut til at keboard creator er rette programmet. Fann sida, men har ikkje prøvd programmet. Skal også prøve samisk tastatur. Med takksame helsingar frå Kolbjørn
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no