Laurdag 15. september 2007 skreiv Bjørn Kvisli:
Hvordan behandler jeg disse originaltekstene der du har
Sammenheng ...osv. Er det bare det som står etter denne linjen som ikke
skal oversettes?
Ja. Mitt tips er å alltid bruka «Ctrl + Mellomrom» for å kopiera teksten som skal omsettast ned til omsettingsfeltet. Denne funksjonen handterer samanhengsinfo, kommentarar med spesiell syntaks (som begynner med _) og fleirtalsmeldingar korrekt, og du er sikra at du ikkje stavar kommandonamn og liknande feil.
For øvrig vil i18n-no vera meir rett liste for slike spørsmål. Sender ein kopi der.