[Axel Bojer]
Aller helst ville jeg ha hatt det på et av de nettstedene vi alt har, men det ser ikke ut til at noen av dem har det vi trenger.
Vi kan kanskje sette det opp på i18n.skolelinux.org?
Høres ikke så dumt ut. Er det realistisk? Hvor står denne maskinen hen rent fysisk? Hvordan passer den med de kravene Espen sendte tidligere?
Hilsen Axel