* Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug@hiMolde.no [2006-06-09]: [kutt]
Grunnen til at Rosetta (eller Debian sitt WordForge opplegg) kan være/bli bra er at alle bruker det samme oppsettet slik at man slipper at alle språk må sette opp sitt eget system. Det gir en lavere terskel for å oversette (siden man slipper å tenke på SVN, videresende filer til utvikler, sjekke om filen faktisk er den siste utgaven osv). Disse nettsystemene blir bare bedre og bedre og det er mulig at det er fremtiden - eller kanskje ikke.
Men jeg forstår alt er såre vel og skal krype tilbake til hullet mitt :-)
Jeg skal definitivt krype tilbake til hullet mitt. Så lenge Rosetta ikke sender oppover (som flere nå har sagt) så er problemet det samme der som her. Jeg får fortsette å drømme om et oversettelsesopplegg som fungerer...
Hans