j
k
j a
j l
Knut Yrvin knuty@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200407301758.24125.knuty@skolelinux.no:
http://i18n.skolelinux.no/prioritering.html
Korfor er koffice førsteprioritert? Er det ikkje OpenOffice.org som blir brukt i Skulelinux no då?
Back to the thread
Back to the list