su. den 10. 03. 2013 klokka 16.15 (+0100) skreiv Kolbjørn Stuestøl:
I LibreOffice på nynorsk er det brukt både «sti» og «stig» om "path". I menyen kan det stå «sti» medan det i lokalmenyen som kjem opp står «stig». Altså nokså inkonsekvent. Dette gjeld først og fremst i brukargrensesnittet (UI) for LibreOffice, men sikkert også i hjelp-filene. Bør dette rettast til «sti» eller «stig»?
Persoleg ville eg fretrekke «sti», men det har vel med vane og dialekt å gjere --- trur eg.
Eg òg føretrekker «sti». «Stig» kan spesielt vera forvirrande når ordet står i bunden form. Før *måtte* me skriva «stig» i læreboknormalen, men etter 2012-reforma kan me skriva «sti».
Viss andre er einige, kan eg oppdatera dei språklege retningslinjene.
For øvrig bør spørsmål som dette gå til i18n-nn-lista, ikkje i18n-no-lista.