[Petter Reinholdtsen]
Dette spurte du om i februar[1] og fikk en rekke svar i mars[2] før du konkluderte i april[3] at SAMANDRAG() var det beste valget. Hvorfor spør du på nytt? Har du ombestemt deg, eller glemt forrige runde?
Beklager, det er bare jeg som ble forvirret av at Håkon tok opp tråden så lenge etter. Fint om dere ser bort fra min epost