onsdag 14 august 2002, 10:34, skrev Axel Bojer:
.. og e-post arkiver ville ikke nytte?
Selvsagt nytter det. Men søkemulighetene er null, og man får N-bokføring av språklige mangler. Man bør også ha et system for mangel-meldinger som gir dere epost...
- Knut