On Wed, 2008-02-13 at 19:33 +0100, Karl Ove Hufthammer wrote:
Det er fleire teikn det kunne vore fint å hatt tilgjengelig:
™ (Shift + AltGr + R) π (kor? µ ligg på «AltGr + M», men «AltGr + P» er opptatt)
Eg hadde tenkt å legga til “” og ‘’, men so oppdaga eg til mi glede at desse alt er tilgjengelige på «AltGr (+ Shift) + V/B». :-D På tide eg fant ut det; eg brukar teikna ofte.
er det ikkje betre å bruke Compose-sekvensar til slikt? eg har µ på Compose+m+u i XTerm, t.d.
Eg vil òg endra «Shift + AltGr + 5» frå ¢ til ‰, sidan dette er den logiske plasseringa, og ¢ er lett tilgjengelig på E-tasten.
Compose+%+. verkar meir naturleg for meg. (¢ er sjølvsagt Compose+c+|.)
må innrømme at eg ikkje kan XKB, så eg veit ikkje korleis ein får lagt inn nye Compose-sekvensar.