Tysdag 17. juli 2007 skreiv Kolbjørn Stuestøl:
Hmm, ok. Ser male- er lov om bok, men ellers bare maler-. Jeg tenkte at en malerpensel er noe en maler bruker/eier mens en malepensel er noe man bruker til å male med; men man kan jo, litt uformelt, kalles maler om man bruker en pensel, så ... Vi får vel følge ordboka :-P"
Einig. Men kva er korrekt nynorsk? Malepensel (som eg også føler er det rettaste) eller malerpensel?
Ingen av delane. Dette skreiv eg då min første e-post. På nynorsk heiter det «malarpensel». På bokmål heiter det «malerpensel».
Lupe "Lupe". Hjelpetekst "Forstørr eller forminsk". (Engelsk: "Zoom in & out"). Bør kanskje forandre hjelpeteksten til "Vis større eller mindre"?
Dette spørsmålet burde vel kanskje stillast i eit anna forum: Kvifor er zoom "forbode" på norsk?
Det er ikkje forbode, men det følgjer verken tradisjonell norsk rettskriving eller uttalereglar. Og me har betre alternativ.