Axel Bojer wrote:
Petter Reinholdtsen skrev:
[Axel Bojer]
Det er sant, vi får prøve hardt?
Vi får gjøre det. :)
Sakslisten trenger litt arbeid, dog. <URL: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%C3%B8te/2007-08-12 >
Jeg kommer i farten ikke på noen flere punkter. Men vi må prøve med et nytt møte, den 8.12 klarte iallfall jeg å glemme :-(
Mvh Axel
Beklager men det gjorde jeg også :-(
Espen Talberg