On fre, 2004-07-30 at 21:24 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Håvard Korsvoll korsvoll@skulelinux.no skreiv i innlegget news:200407302013.04257.korsvoll@skulelinux.no:
Det er første gong «spam»-filtrering blir innebygd i kmail i denne versjonen. Eg føreslår at vi nyttar reklame som omsetjing av spam.
Eg er samd, og har gjort det same i Mozilla Mail.
kva er gale med "spam"? uansett er "reklame" feil, eg får mykje reklame som ikkje er spam. foreslår heller "masseutsendingar" eller "uønska e- post".