Kjetil Torgrim Homme skrev:
beklagar seint svar, eg sjekkar ikkje spam-mappa mi så ofte.
On Tue, 2008-07-22 at 23:33 +0200, Axel Bojer wrote:
Axel Bojer skrev:
Kjetil Torgrim Homme skrev:
vi brukar stort sett dei liberale og relativt bokmålsnære formene, med eitt unntak: vi brukar a-infinitiv. om eg fekk bestemme, ville eg nok bytta til e-infitiv.
Vet noen om noen slags dokumentasjon om utbredelsen av a-infinitiv og/eller e-infinitiv på nynorsk? Jeg forstår det slik at det avhenger dels av landsdel.
... og om -e med rett kan kalles gammeldags eller ikke, hvordan kan man begrunne det med annet enn synsing? Nynorskordboka inneholder begge deler, det er viktig. Noe annet?
eg vil berre presisere at eg *ikkje* har kalla korkje a- eller e-infinitiv for gammaldags -- eg sa kun at e-infinitiv er meir "liberal og bokmålsnær" nynorsk.
Godt å høre!
Hilsen Axel Bojer