Karl Ove Hufthammer skrev:
Torsdag 10. juli 2008 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
On Thu, 2008-07-10 at 14:35 +0200, Axel Bojer wrote:
Jeg har nå lagt inn følgende:
duplicatekopier, klondet ville ikkje skade med ein -v for å markere ordklasse.
som verb kan "mangfaldiggjere" vere eit alternativ -- greit å skilje mellom ^C Copy og Duplicate (som kanskje er vanlegast i objekt-baserte teikneprogram?). eigentleg synest eg vi godt kan bruke "duplisere"...
Som nemnt før i denne tråden, synest både eg og andre den eksisterande omsettinga, som brukt i KDE, «Lag kopi», er best. Korfor er ikkje dette forslaget med?
For øvrig synest eg ikkje oppføringa bør ha med «klon», då kloning kan vera ein annan funksjon (jf. Inkscape, som både har ein «lag kopi»- og ein «klon»-funksjon).
Satte klon på sisteplass, endringene er:
- duplicate - kopier, klon + duplicate -s + kopi, klon + duplicate -v + lage kopi, kopiere, mangfoldiggjøre, klone + + - loopback + loopback (mount)
-Axel