Takk for tilbakemeldingen, Trond. Jeg blir litt forvirret av formatteringen i mailen din og har muligens misforstått noe, men tror du har gode forslag til ordklassenavn. Hvis jeg forsto det riktig, så gir du oss innspill om hva slags informasjon vi bør samle inn om ordene for å kunne lage en morfologisk stavekontroll. Det høres ut som noe vi ønsker å gjøre mulig.
Har du mulighet til å komme med et forslag til hva som bør stå under 'CLASS' på URL:http://no.speling.org/filformat.html, så kan jeg sjekke det inn i CVS?