Karl Ove Hufthammer wrote:
Sundag 10. februar 2008 skreiv Axel Bojer:
Fikk imidlertid ikke meldt inn dette, da jeg fikk følgende beskjed:
Sender fildata .svn: Innsending feilet (detaljer følger): svn: User axelb does not own lock on path '/trunk/i18n/kde4-trunk/nb/messages/kdepim/kmail.po' (currently locked by huftis)
Har Karl Ove låst SVN?
Eg har låst kde4-trunk, for å hindra at folk skal senda inn omsettingar der (som uansett vert overskrivne når me ev. går over frå å omsetta kde4-stable til å omsetta kde4-trunk).
Ok. Ser rettelsene er på plass i kde4-stable, det var kanskje du som la inn dem nå?
Når er dette i så fall over, så jeg får meldt inn feilen (ikke at det haster, men greit å vite).
Du kan alltids låsa opp sjølv.
Hvordan da? (Innbilte meg at den som låser også må låse opp, men der tok jeg altså feil.)
Håper Geir Ove kan melde disse inn før neste versjon, så vi slipper mer av denne feilen :-)
Geir Ove?
Rettelse: Karl Ove :-)
Eg har iallfall meldt inn oppdateringane dine (som for øvrig hadde nye syntaksfeil) for kde3-stable.
Flott!
Hvilke syntaksfeil? Da jeg bare rettet fire linjer meldte jeg bare rett inn, men så fort går det visst å gjøre feil -- med lynets hastighet :-P
Hilsen Axel