2007/12/7, Asbjørn Ulsberg list@asbjorn.ulsberg.no:
Det er ikke godt å si hva som må "lages", men oppsett av domene, forum, CMS og blogg kan jeg enkelt ordne.
Kult! Men, jeg er svært enig med Karl Ove Hufthammer om at epostlistene bør bestå slik de er, http://news.gmane.org/gmane.comp.internationalization.norwegian/ synes jeg er mer enn nok forum og jeg tror et eget forum bare vil føre til parallelle diskusjoner av to grupper som ikke hører hverandre.
- Kjøpe domenenavnet
Det kan jeg godt ta meg av, hvis vi kan enes om et navn alle synes fungerer bra. omsetting.no er som sagt ledig og jeg kan registrere det i dag hvis vi skulle bli enige.
+1 fra meg, vet ikke hva andre synes her? (Både «oversettelse» og «omsett/jing» hentyder jo til et visst skriftsmål, men jeg kommer ikke på noe bedre.)
- Holde det vedlike
Dette er det eneste jeg ikke kan binde meg til, men jeg kan love å bidra.
Jeg er kjent med Drupal, men har aldri brukt Wordpress utenom på wordpress.org -- går det an å lage noe som ikke ser for bloggete ut med det?
Så lenge noen får i gang systemet og den initielle designen så kan jeg godt gjøre slikt som å skrive noen innholdssider, opprettholde lenker osv. (Faktisk bør jeg holdes langt unna det initielle, jeg hadde bare brukt prosjektet som en unnskyldning for å skrive websider i Lisp.)
Mvh, Kevin Brubeck Unhammer