Axel Bojer skreiv:
Til nå har vi vel standardisert på tankestreker, trodde jeg?
Det visste eg ikkje. Eg hadde iallfall standardisert på «|»-teiknet ⦠:)
I OOo har vi bare brukt det, og jeg ser at du har et skript også som retter det, derfor trodde jeg dette var etablert :-)
Skriptet rettar lause bindestrekar til tankestrekar (sidan me aldri har lause bindestrekar på norsk). Det var ikkje tenkt å ha noko med slike skiljeteikn.
... men f.eks mellomrom+tegn+mellomrom der tegn er -, tankestrek e.l bør vel kunne inngå i retteskriptet ditt?
Nei. Det er veldig mange grunnar til å ha ein tankestrek med mellomrom rundt seg.
Hvis vi manuelt må rette haugevis av strenger, så er jeg heller for å bruke tankestreker,
Det må me uansett. Eg har konsekvent brukt « | » i nynorskomsettinga av KDE (og i alle andre program eg har omsett til nynorsk). Det ser òg ut til at KDE er på veg til å bruka «->» (som sjølvagt bør vera «→»).
For øvrig ser det ut at e-postprogrammet ditt har problem med æ, ø og å.
Ja, beklager, bruker nett-e-post nå, og vet ikke hvordan jeg skal rette det (Firefox) :-/
Har hatt same problem med Mozilla og vevpost-grensesnittet mitt. :(