http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=88
------- Additional Comments From andreas.landmark@skolelinux.no 2003-05-02 18:32 ------- Hvor viktig er egentlig gnomemeeting ?
Trodde det var KDE applikasjoner vi satset mest på, så får GnomeMeeting og sånt komme i andre rekke ?
Pluss at det er vel kanskje ikke den mest sentrale applikasjonen i skolelinux?
------- You are receiving this mail because: ------- You are the assignee for the bug, or are watching the assignee.