http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=88
------- Additional Comments From andreas.landmark@skolelinux.no 2003-05-02 18:32 ------- Hvor viktig er egentlig gnomemeeting ?
Trodde det var KDE applikasjoner vi satset mest på, så får GnomeMeeting og sånt komme i andre rekke ?
Pluss at det er vel kanskje ikke den mest sentrale applikasjonen i skolelinux?
------- You are receiving this mail because: ------- You are the assignee for the bug, or are watching the assignee.
fredag 2. mai 2003, 18:32, skrev bugzilla-skolelinux@developer.skolelinux.no:
Trodde det var KDE applikasjoner vi satset mest på, så får GnomeMeeting og sånt komme i andre rekke ?
Dette er ikke helt svart-hvitt :-). Skolene ønsker en rekke skoleprogram hvor GnomeMeeting kan være en av de som er høyere prioritert (dessverre er ikke listene helt oppdatert).
http://developer.skolelinux.no/info/oversettelse/fremdrift.html http://developer.skolelinux.no/info/oversettelse/skoleprogram.html
mvh Knut
gnomemeeting er vel det eneste aktuelle videokonferansesystemet som er tilgjengelig? Jeg vet i alle fall ikke om noe alternativ.