Tysdag 14. juli 2009 skreiv Eirik U. Birkeland:
Elles har vi pleidd å bruke -ing-endingar, så spørsmålet er om dette ordet òg skal følgje den regelen, eller om det skal reknast som eit unntak.
Eirik og eg er no einige om å bruka «opplysning», og eg har endra omsettingane der «opplysing» er brukt.