Torsdag 24 april 2008 skreiv Håvard Korsvoll:
Sjølv om det har vore stille om omsetjarsamlinga i byrjinga av mai ei stund, så er ho ikkje gløymd. Det blir samling om ei og ei halv veke, 2.
- mai, på Sinsen skole. Du kan lese meir om samlinga her:
http://www.friprogramvareiskolen.no/Gathering/2008-05-Oslo?highlight=%28Gath ering/%29
Eg kjem ikkje på samlinga (og trudde faktisk ho ikkje vart noko av før eg fekk denne e-posten). Kan nokon fjerna meg frå namnelista på sida ovenfor?