[Axel Bojer]
Scribus er iallfall oversatt, kjører den på bokmål på Ubuntu :-)
Mon tro hva det betyr for oversettelser av scribus i andre Linux-utgaver, jamfør tidligere tråder her på listen om formidling av oversettelser i Ubuntu.
Jeg testet scribus-ng versjon 1.3.4.dfsg+svn20091216-3, og der var det flere menuvalg som ikke var oversatt, slik at den kun var delvis oversatt til bokmål.
Jeg synes det er fint hvis oversettergruppen har ressurser til å følge opp manglende oversettelser i Debian/Squeeze, slik at neste versjon av Skolelinux blir fullstendig oversatt til bokmål og nynorsk.
Vennlig hilsen,