On Wed, Feb 13, 2008 at 08:07:57PM +0100, Karl Ove Hufthammer wrote:
Du misforsto (kanskje). µ *finst* alt på «AltGr + M». Eg har òg sett norske tastatur der dette er nemnt på M-tasten. Men ?? finst ikkje, noko som er synd for norske matematikarar. :)
Hmm, jeg sjkønner ikke hvilket tegn du skriver om. Kan du skrive det litt mer tydelig (latin1)
Hilsen keld