mandag 20. juni 2005, 13:35, skrev kol-stue@online.no: (...)
Setninger: Changing the zoom to the user defined zoom value of {0}%.
«Endrer forstørrelsesfaktor til den brukerdefinerte verdien {0}%.»
Kvifor ikkje bruke "zoom", "zoomverdi"? Dette er nokså innarbeidd i dei fleste samanhengane, både innan data og innan foto. Dei fleste kjenner vel "zoomobjektiv", eller oftast "zoomlinse", frå før. Kva om du "forstørrer" til eit format mindre enn originalen?
Print zoom factor (0.0 - 2.0)
«Forstørrelsesfaktor for utskrift (0,0 - 2,0)» Igjen avhengig av bruksmåten. Kanskje betre å sløyfe "for" og bare bruke «Størrelsesfaktor for utskrift (0,0 - 2,0)»?
http://i18n.skolelinux.no/nb/Fellesordl.eng-no.html#Z
sier: zoom skalere, vise større/mindre zoom in forstørre, vise større zoom out forminske, vise mindre
dette er altså noe vi allerede har godkjent :-) (Stort sett ut fra prinsippet om at hvis det finnes et norsk eller lettere forståelig ord som kan erstatte et fremmedord, så bruker vi det. «Zoom» passer dårlig inn i et norsk bøynings- og uttalemønnster).
Mvh Axel