Fredag 9. august 2002 17:55 skreiv Morten Hustveit:
Dette blir noe søkt. Husk at tre punktumer blir brukt til andre ting enn å markere en ellipse (eksempelvis «Det visste jeg ikke...»), samt at ikke alle ellipser markeres med tre punktumer (I «Han spiser ikke det samme som jeg.» er «spiser» utelatt etter «jeg»). Ordet brukes dessuten om underforståtte ord eller ledd, og ikke underforståtte modale dialogbokser.
Meiner du at det er heilt *tilfeldig* at nettopp ellipseteiknet vert brukt i menyar? *Det* er søkt, det ...
Det typografiske teiknet ellipse, anten det no er skrive med tre punktum eller som ekte teikn, er eit avbrytings- eller utelatingsteikn. Det skal ha mellomrom føre seg, så sant ikkje sjølve ordet er avbrote. Me følgjer norske reglar på det feltet, på same måten som me brukar mellomrom føre prosentteiknet og «skikkelege» hermeteikn.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes